Kuvaus
Uutisvirran täytteestä kirkkaimmaksi myyntiliidien tuottajaksi
Kilpailetko kohderyhmiesi huomiosta sosiaalisessa mediassa? Kuinka selviytyä viidakosta voittajana?
Kaikki kilpailevat kohderyhmien huomiosta sosiaalisessa mediassa.
- Kuinka tavoittaa oikeat kohderyhmät sosiaalisessa mediassa?
- Kuinka tuottaa laadukkaita liidejä myynnille?
Sosiaalisessa mediassa menestyksekkäästi toimiminen on helpommin sanottu kuin tehty. Jotta voi onnistua sosiaalisessa mediassa sinun tulee ymmärtää syvällisesti sosiaalisen median eri kanavien käyttäjistä, toimintalogiikasta, kohdennustyökaluista sekä sisältötrendeistä.
Kenelle
Webinaari on tarkoitettu markkinointiviestinnän parissa työskenteleville henkilöille, kuten markkinointipäälliköille ja -koordinaattoreille.
Hyödyt
Webinaarin jälkeen:
- tiedät tämän päivän keskeisimmät some-kanavat
- tunnet kussakin kanavassa aktiivisesti toimivat kohderyhmät
- ymmärrät, miten eri kanavat toimivat (toimintalogiikka)’
- osaat käyttää kanavien kohdennustyökaluja kohderyhmien tavoittamiseen
- tiedät, miten omat asiakasrekisterit voidaan kiinnittää kohdennettuun some-mainokseen
- ymmärrät tämän päivän sisältötrendit
- tuotat johdolle ilahduttavia raportteja some-mainonnasta
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Hanne Pitkänen (Encore Digital Marketing Oy). Hän on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana. Keskeisimmät osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.
Ohjelma
Tieto lisää tuskaa – vai lisääkö sittenkään?
- Tiedä, mitä olet tekemässä
- Ymmärrä, mikä on eri kanavien käyttäjämäärä ja -kunta vuonna 2021
- Katsaus viimeisimpiin raportteihin
Sosiaalisen median kanavat
- Keskeisimmät kanavat markkinoinnissa
- Eri kanavien hyvin erilaiset käyttäjäkunnat
Sisältötrendit
- Että blogiako taas kerran? Vai olisiko aika tehdä jotakin toimivaa
- Sisältötrendit 2021
- Uutta koukkua matoon ja muhkea kalasaalis – myynti kiittää!
Maksullinen (ja maksuton) kohdentaminen eri some-kanavissa
- Käydään kanavakohtaisesti läpi kohdennustyökalujen käyttö
- Maksulliset vaihtoehdot
- Maksuttomat vaihtoehdot
- Omien rekisterien käyttäminen taustalla
Aika lunastaa lupaukset
- Minkälaisia raportteja kanavat tarjoavat?
- Raporttien lukeminen ja tulkinta
- Johto kiittää ja myynti saa liidejä
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.