Merkitys – yrityksen arvokkain voimavara (90 min)

147.00 +alv 25,5%

Kuvaus

Kirkasta toimintaa ohjaavia tavoitteita ja saavuta kilpailukykyä merkityksellisyydellä!

Innostava, silmiä avaava ja ehdottoman ajankohtainen webinaari kaikille, joiden mielestä olisi tärkeää saada omalla ja tiiminsä työllä aikaan jotakin oikeasti hyvää niin itselle kuin ulkoisestikin.

”Purpose” tai suomeksi ilmaistuna merkitys on teema, josta puhutaan paljon, mutta liian harvoin, tuskin ollenkaan asiaa avataan konkretian tasolla.

Tämä webinaari kertoo selkosuomella

  • mistä yrityksen ”purposessa” on oikein kyse
  • perustelut sen hyödyistä vääjäämättömin faktoin
  • konkreettiset askelmerkit asiassa etenemiseen

Webinaari avaa myös isomman, kiinnostavan kuvan: mikä on yritysten – ja lähes kaiken – tulevaisuus.


Kenelle

Webinaari on erityisen hyödyllinen yritysten hallituksille, johtoryhmille, HR-johdolle ja kaikille esimiestehtävissä toimiville, mutta antaa kiinnostavaa tietoa myös muille merkityksellisyydestä kiinnostuneille.


Hyödyt

  • Yritykset, joilla on merkityksellinen tarkoitus, innostava päämäärä ja jotka myös osoittavat sen teoillaan, menestyvät kilpailijoitaan paremmin
  • Ne tekevät enemmän ja parempaa bisnestä
  • Ne tekevät parempaa bisnestä tavalla, joka motivoi henkilöstöä ja takaa laadun sekä kehittymisen
  • Ne houkuttelevat parhaan työvoiman riveihinsä

Sinunkin yrityksesi voisi olla tällainen. Itse asiassa sen pitäisikin olla. Tämän esityksen nähtyäsi se on myös mahdollista. 


Kouluttaja

Timo Suokolla on monikymmenvuotinen kokemus yritysten ja brändien kehittämisestä Suomessa ja kansainvälisesti. Hän on työskennellyt johtotehtävissä mainostoimistoissa, globaalina markkinointijohtajana ja on sittemmin toiminut vapaana ajattelijana, valmentajana ja tietokirjailijana jo noin kymmenen vuoden ajan. Esiintyjänä ja kouluttajana hän on innostava ja selkeä.

Timon oma ”purpose” on saada jakaa kertynyttä kokemusta ja siihen perustuvaa ajattelua suomalaisten yritysten ja sitä kautta koko yhteiskuntamme hyödyksi.


Sisältö

Teemoina muun muassa

  • mistä tässä purpose- ja merkitysasiassa on oikeastaan kyse?
  • tutkittua tietoa siitä, mitä hyötyä siitä on bisneksessä
  • miksi yritysten on suorastaan välttämätöntä tiedostaa asia ja kirkastaa oma merkityksensä
  • mihin kaikkeen asia yrityksessä liittyy? Mihin se vaikuttaa?
  • kuinka tässä kokonaisuudessa kannattaa edetä?

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.