TikTok for business ja mainonta

97.00 +alv 24%

Kuvaus

TikTok haltuun yritykselle ja organisaatiolle.

TikTok-mainonta on täällä – miten sitä tehdään ja kenelle se sopii?

  • TikTokin maine on nuorten tanssikanavissa ja huumorissa. Mutta kuinka paljon on käyttäjiä eri segmenteissä?
  • Onko TikTok otettava viestinnän portfolioon ja kuinka se tapahtuu?
  • Minkälaisille yrityksille tai brändeille TikTok sopii?
  • Mitä relevanttia sisältöä TikTokkiin voisi viedä?
  • Millaista sisällön kannattaisi olla?

Suomessa TikTokilla on yli miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Käyttäjistä Suomessa on 18-24 -vuotiaita lähes puolet, mutta skaala kasvaa vauhdilla varttuneempien käyttäjienkin joukossa.


Kenelle
Webinaari on tarkoitettu kaikille somea työssään käyttäville, asiantuntijoille, esimiehille ja päättäjille. Markkinoinnille, myynnille ja johdolle.


Kouluttaja

Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheista monilla eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.


Sisältö

  • Johdanto TikTokkiin
    • lyhyet videot, muuta sisältöä?
    • valmiit videot ja muokkaus
    • orgaaninen vs maksettu sisältö TikTokissa
    • markkinointi ja mainonta
    • ero muihin kanaviin
  • Minkälaista sisältöä ja kenelle?
  • Käyttäjäsegmentit
  • Mainonnan edut
    • musiikki, huumori, liike
  • Vaikuttavuus ja muistijälki
  • Kohdenna asiakkaasi
  • Ohjaus verkkosivulle
  • TikTok Ads Manager
  • Minkälainen sisältö toimii
  • Mainosmuodot
  • Mittaaminen ja analytiikka
  • Muita työkaluja

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.