Kuvaus
“LinkedInissä tehdään vain henkilöbrändäystä ja verkostoitumista”
“LinkedIn on tarkoitettu vain työnhakuun.”
“LinkedInissä ei kannata mainostaa”
Kuulostaako tutulta?
Olet varmasti kuullut, jos jonkinmoista mutu-arvioita LinkedInin sopivuudesta yrityksen markkinointikanavaksi. Usein tosiaankin ajatellaan, että LinkedIn on vain henkilöbrändin luomista ja kasvattamista varten, mutta näinhän se ei suinkaan ole. LinkedInin avulla erityisesti B2B-kohderyhmän tavoittaminen on helppoa, minkä lisäksi LinkedIniä pidetään luotettavana palveluna muihin sosiaalisen median kanaviin verrattuna. Myös mainonnan kohdennusmahdollisuudet ovat LinkedInissä pitkälle vietyjä, jolloin viestisi tavoittaa oikean kohderyhmän.
Kenelle
Tämä webinaari on juuri sinulle, joka haluat oppia kuinka hyötyä LinkedInistä parhaalla mahdollisella tavalla, toimitpa sitten organisaatiosi markkinoinnin, viestinnän tai HR:n parissa. On suositeltavaa että LinkedInin yleinen käyttö on tuttua ennen webinaariin osallistumista, koska keskitymme tässä webinaarissa LinkedInin käyttöön yrityksen markkinointivälineenä.
Hyödyt
Webinaarin avulla opit kuinka:
- suunnittelet ja toteutat liiketoimintasi tavoitteita tukevan kampanjan
- kohdistat viestisi oikealle kohderyhmälle
- saavutat kohderyhmän huomion hyvin suunnitellulla sisällöllä ja mainonnalla
- opit analysoimaan dataa ja hyödyntämään sitä tulevissa kampanjoissa
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Jenni Föhr-Suomalainen. Jenni on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen vuosien kokemuksella ja toimii Grapevinessa asiakkuuspäällikkönä. Työpaikalla Jennin pöydältä löytyy tehtäviä konseptoinnista ja käytännön toteutuksista koulutuksiin. Tänä vuonna Jenni on myös mukana LinkedIn Agency Champions -koulutussarjassa, jossa opitaan palvelun uusimmat tuulet.
Vapaa-ajalla Jennin aika kuluu koiria rapsutellessa sekä biohakkeroinnin saloihin tutustuessa. Jenni uskoo, että kolikolla on aina myös kääntöpuoli ja että maailmasta löytyy loputon määrä harmaansävyjä.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Grapevinen asiakkuuspäällikkö ja markkinointiviestinnän asiantuntija Anni Sarasti. Hän on menestykkäästi johtanut tiimiensä strategista ja dataohjautuvaa sisältömarkkinointityötä niin kuluttaja- kuin B2B-asiakkuuksissakin. Annin intohimoja ovat luova ongelmanratkaisu, dataohjautuva ja asiakaslähtöinen sisältö sekä strategioiden jalkauttaminen ruohonjuuritason markkinointiviestintätoimiksi.
Sisältö
Käymme webinaarin aikana läpi LinkedIn-yritysprofiilin sekä tuloksellisen LinkedIn-kampanjan kulmakivet:
- Miksi LinkedIn tulisi olla jokaisen B2B-yrityksen kanavapaletissa?
- Kuinka suunnittelet tuloksellisen kampanjan
- Kuinka kohdennat viestisi oikein
- Millainen mainosmuoto toimii kampanjassasi parhaiten (InMail, karuselli, video…)
- Millainen on hyvän mainoksen anatomia
- Kuinka tulkitset kampanjadataa
- Käytännön esimerkkejä toimivista kampanjoista
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.